Dostępne wyjazdy

Niestety, obecnie nie ma dostępnych miejsc.

Ogólne

Ranger Camp„Ranger Camp”to obóz militarny, który skierowany jest już do nieco starszej grupy uczestników wyjazdów – od 13 roku życia. Polecamy przede wszystkim miłośnikom „mocnych wrażeń”, lubiącym przygody, wysiłek fizyczny i rywalizację. Obóz „Ranger Camp” jest z pewnością dla fanów wojskowości, wzorowany na cyklu szkoleniowym USAR – sławnego, amerykańskiego oddziału Rangersów.  Dla uczestników oczywiście zorganizowaliśmy trening fizyczny Rangersów, symulację pola walki. Dodatkowo zaplanowaliśmy organizację 24 godzinnej misji – podsumowania całego obozu.

 

TerminPromocja zimowa - przy wpłacie zaliczki 01.01-14.02.2021Promocja wiosenna - przy wpłacie zaliczki 22.02-04.04.2021Promocja letnia - przy wpłacie zaliczki
12.04-23.05.2021
Cena katalogowa
28.06-08.07.20212199224922992349
09.07-19.07.20212199224922992349
20.07-30.07.20212199224922992349
31.07-10.08.20212199224922992349
11.08-21.08.20212199224922992349
22.08-30.08.20211999204920992149
Liczba miejsc w promocji ograniczona (decyduje kolejność zgłoszeń).

Uczestnicy

Obóz „Ranger Camp” organizowany jest dla dwóch grup wiekowych: 12-15 lat oraz 15-18 lat. Zalecana jest sprawność fizyczna, kondycja, a także umiejętność pracy w zespole. Mile widziani również uczestnicy obozów militarnych, paintball – owych i ASG z lat poprzednich.

Podmenu Zakwaterowanie

Ośrodek Wypoczynkowy „FAMA STA” położony w Mrzeżynie – nadmorskiej miejscowości letniskowej, leżącej 18 km na zachód od Kołobrzegu przy ujściu rzeki Regi do Bałtyku; 5 hektarowy teren ośrodka usytuowany jest ok. 350 m od morza i graniczy z terenami leśnymi, na których przez wiele lat rozmieszczone były jednostki wojskowe, a do dziś pozostały fortyfikacje i umocnienia wykorzystywane do zajęć obozowych. Ośrodek składa się z 3 pawilonów hotelowych leżących na starannie zagospodarowanym, zadrzewionym, oświetlonym i ogrodzonym terenie. Uczestnicy zakwaterowani będą w pokojach 3, 4 i 5 osobowych z łazienkami (umywalka, natrysk, WC). Do dyspozycji obozowiczów: jadalnia, kawiarnia, 2 sale dyskotekowe, biblioteka, 7 sal telewizyjnych, siłownia, tenis stołowy, boiska do siatkówki, koszykówki, piłki nożnej, 2 boiska do badmintona, ceglany kort tenisowy, odkryty basen kąpielowy o wymiarach 8 x 16 m, place zabaw i miejsca na ogniska

Kadra

Wszystkie zajęcia i atrakcje podczas obozu odbywać się będą oczywiście pod fachową opieką wychowawców (1/10os.), ratowników wodnych czy instruktorów: survivalu, strzelectwa sportowego i samoobrony.

Podmenu Wyżywienie

4 x dziennie (od kolacji w dniu przyjazdu do śniadania w dniu wyjazdu + suchy prowiant na drogę powrotną) – śniadania i kolacje w formie bufetu.

Podmenu Dojazd

We własnym zakresie lub zorganizowany autokarem za dodatkową opłatą. Grudziądz, Włocławek, Toruń, Bydgoszcz, Gniezno, Płock + 110 zł, Gdańsk, Kutno+ 130 zł, Piotrków Trybunalski, Łódź, Poznań, Warszawa + 160 zł, Częstochowa, Radomsko, Zielona Góra + 180 zł, Kraków, Katowice, Jastrzębie Zdrój, Leszno, Gliwice, Kielce, Sosnowiec, Opole, Wrocław, Legnica, Lubin (Dolnośląskie), Polkowice, Głogów, Białystok, Zambrów, Ostrów Mazowiecka, Lublin, Puławy, Radom, Lędziny + 210 zł.

Zmiana miejsca wyjazdu lub powrotu może nastąpić nie później niż 10 dni przed rozpoczęciem obozu. Później za zmiany należy uiścić opłatę w wysokości 50 zł. Zmiana miejsca wyjazdu i powrotu nie jest możliwa, ze względów technicznych, później niż 4 dni przed rozpoczęciem obozu.

Przyjazd indywidualny w dniu rozpoczęcia od godziny 15:00, a wyjazd w dniu zakończenia do godz. 12:00.

Podmenu Cena obejmuje

Zakwaterowanie, wyżywienie, opieka pedagogiczna, instruktorska i medyczna, realizacja programu, nagrody, a także pamiątki, dojazdy lokalne, ubezpieczenie NNW (10000 zł) Signal Iduna SA.

Podmenu Cena nie obejmuje

Transportu, opcji fakultatywnych, ubezpieczenia od kosztów rezygnacji, kaucji w wysokości 30 zł, składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny – 2 zł, składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy – 2 zł.

Wymagany ekwipunek

  • Legitymacja szkolna,
  • mały plecak,
  • śpiwór,
  • karimata,
  • ciepły sweter lub polar,
  • dres sportowy,
  • kurtka przeciwdeszczowa,
  • buty turystyczne,
  • latarka z zapasem baterii,
  • letnie nakrycie głowy,
  • scyzoryk,
  • okulary słoneczne,
  • krem ochronny z filtrem UV,
  • strój kąpielowy.

Mile widziane:

  • odzież moro,
  • buty wojskowe,
  • busole, instrumenty muzyczne,
  • aparaty fotograficzne.

 

Jeżeli dziecko przyjmuje leki, prosimy przede wszystkim o zaopatrzenie uczestnika w te leki i kartkę z informacją o ich dawkowaniu. Uczestnik po przyjeździe ma obowiązek przekazać leki z informacją kierownikowi. Każdy uczestnik otrzyma również na własność bidon na wodę.

Od każdego uczestnika pierwszego dnia pobytu pobierzemy kaucję w wysokości 30 zł na pokrycie ewentualnych strat spowodowanych przez niego w sprzęcie lub w wyposażeniu ośrodka. Jeśli takich strat nie będzie – kaucję w całości oddamy w dniu wyjazdu.

 

Sprawdź inne obozy letnie!

Zajęcia

Podmenu Program

Musztra U.S.A.R.:

  • indywidualna i drużynowa,
  • wyznaczenie dowódców drużyn,
  • regulaminy,
  • ścisła dyscyplina i utrzymywanie czystości w pokojach

Trening fizyczny Rangersów:

  • rozgrzewki z elementami walki wręcz,
  • trening wytrzymałościowy na plaży i w morzu,
  • dzienne i nocne marszobiegi (także w pełnym wyposażeniu),
  • tor przeszkód i basen ćwiczebny,
  • ćwiczenia z kłodami drewna,
  • nauka przyśpiewek, okrzyków oraz pieśni marszowych

Strzelectwo:

obsługa karabinu M16 oraz M4, omówienie zasady Safety first (B.L.O.S.), postawy strzeleckie i poruszanie się z karabinem, strzelnica statyczna i dynamiczna ASG, test kwalifikacyjny strzelca

Zielona taktyka:

  • dowodzenie oddziałem,
  • znaki patrolowe,
  • wydawanie rozkazów i komend,
  • szyki patrolowe

Szkolenie taktyczno-ogniowe:

  • taktyka małych oddziałów piechoty (reakcja na ostrzał, formowanie linii ognia, dryl i pamięć mięśniowa, nauka prawidłowego przemieszczania się na polu walki, przygotowania zasadzki, przekraczania dróg i otwartych przestrzeni; atak, utrzymanie pozycji, rolowanie i wycofanie się).

Scenariusze bojowe:

  • krótkie zadania oraz starcia przy użyciu replik ASG oraz pirotechniki (obrona/atak na pozycje umocnione, zdobywa- nie stanowisk ogniowych, eskorta vip’a, rozbijanie wrogich kolumn wojska, działania zaczepne wobec większego oddziału wroga)

Ratownictwo Pola Walki:

  • prezentacja wyposażenia medycznego,
  • historia TC3,
  • zachowanie i działania medyczne według stref (CUF, TFC, TEC),
  • zakładanie opaski zaciskowej,
  • opatrywanie i transport rannego,
  • meldunek MEDEVAC,
  • szkolenie teoretyczne oraz symulacje z wykorzystaniem elementów TC3 i użyciem sztucznych kończyn oraz ran.

Milsim ASG:

  • symulacja realnej operacji wojskowej z wykorzysta- niem map, komunikacji radiowej, pirotechniki, replik ASG oraz systemu CCS odwzorowującego proces odnoszenia ran;
  • taktyczne pole walki,
  • dynamiczne podejmowanie decyzji,
  • przejmowanie punktów krytycznych,
  • walka o zdominowanie pola gry

LARP ASG:

  • scenariusz z przymrużeniem oka - uczestnicy wcielą się w rolę żołnierzy podczas misji na Bliskim Wschodzie (ochrona bazy, patrole i rozmowy z lokalną ludnością, wypełnianie zadań zleconych przez dowództwo misji, eliminacja wrogich jednostek w terenie, ochrona ludności cywilnej)

S.E.R.E.:

  • przetrwanie w strefie wysokiego zagrożenia wykryciem,
  • schronienie przejściowe,
  • rozniecanie ognia,
  • zdobywanie wody i pożywienia,
  • omówienie zasady S.T.O.P.,
  • maskowanie obecności i gubienie tropu,
  • przetrwanie nocy w lesie,
  • uwalnianie z więzów i kajdanek,
  • opór psychologiczny podczas pojmania,
  • przygotowanie i realizacja ucieczki

„Magiel”:

  • 24 godzinna misja (podsumowanie całego obozu) - sprawdzenie nabytych przez uczestników umiejętności. Magiel to seria wyczerpujących fizycznie zadań, wyzwań i ćwiczeń, które odbywać się będą na lądzie i w wodzie. Na czas misji uczestnicy otrzymają suchy prowiant oraz posiłek MRE (indywidualną rację żywnościową).

Pozostałe:

  • ogniska,
  • plażowanie i kąpiele: strzeżone kąpielisko nad morzem i przy odkrytym basenie kąpielowym na terenie ośrodka
Ze względu na warunki atmosferyczne i stan psychofizyczny większości uczestników program może ulec zmianie. Zajęcia odbywać się będą z zastosowaniem niezbędnych elementów zapewniających bezpieczeństwo (pasy i ładownice lub kamizelki taktyczne, okulary lub gogle i maski ochronne).

Możliwość zakupu: mundurów wojskowych z demobilu oraz akcesoriów militarnych i survivalowych.

W turnusie VI zajęcia odbędą się w zakresie dostosowanym do mniejszej ilości dni obozu.

Podmenu Opcje dodatkowe

Możliwość dokupienia dodatkowych zajęć na miejscu:

– strzelectwo (WALTER P99) – 20 zł.
– ASG – 10 zł (za każdy dodatkowy scenariusz).
– paintball – 30 zł/100kul

 

Możliwość także specjalnych diet. jedynie po wcześniejszym zgłoszeniu (21 dni przed obozem) i po uzyskaniu zgody organizatora (płatne dodatkowo).

 

Ubezpieczenie rezygnacji z imprezy turystycznej – przedmiotem ubezpieczenia są koszty rezygnacji z podróży tj. z imprezy turystycznej lub przerwania uczestnictwa w imprezie turystycznej z przyczyn losowych, m. in. takich jak:

  1. Epidemii Choroby Zakaźnej (1) Sars-Cov-1 lub Sars-Cov-2 z ich mutacjami,
  2. Pandemii (2) Sars-Cov-1 lub Sars-Cov-2 z ich mutacjami, w sytuacji nagłego zachorowania Ubezpieczonego, Współuczestnika podróży potwierdzonego diagnozą medyczną.
  3. nieszczęśliwy wypadek Ubezpieczonego, Współuczestnika podróży lub osób im bliskich,
  4. obowiązkowa kwarantanna Ubezpieczonego,
  5. nagłe zachorowanie Ubezpieczonego, Współuczestnika podróży lub osób im bliskich,
  6. śmierć Ubezpieczonego, Współuczestnika podróży lub osób im bliskich,
  7. kradzież dokumentów niezbędnych w podróży (dowodu osobistego, paszportu, wizy) Ubezpieczonemu lub Współuczestnikowi podróży, pod warunkiem, że kradzież dokumentów nastąpiła maksymalnie 30 dni przed datą rozpoczęcia podróży i została zgłoszona odpowiednim władzom,
  8. wypadek komunikacyjny udokumentowany przez policję, któremu uległ Ubezpieczony lub Współuczestnik podróży,
  9. wystąpienie u Ubezpieczonego lub Współuczestnika podróży reakcji alergicznej na szczepienia, które przez Międzynarodowe Przepisy Zdrowotne uznane zostały za obowiązkowe lub zalecane w przypadku podróży do kraju, który jest celem ich podróży,
  10. otrzymanie przez Ubezpieczonego lub Współuczestnika podróży powołania do rozgrywek sportowych o randze międzynarodowej, które odbywają się w trakcie trwania podróży,
  11. kwalifikacja Ubezpieczonego lub Współuczestnika podróży do olimpiady międzyszkolnej organizowanej przez Ministerstwo Edukacji Narodowej oraz odbywającej się w czasie podróży

Cena: 6% całkowitej ceny imprezy