Aktualna sytuacja – faq

Szanowni Państwo!

W związku z powtarzającymi się pytaniami od naszych Klientów, przygotowaliśmy krótki FAQ związany z oferowanymi przez nas imprezami w kontekście aktualnej sytuacji epidemiologicznej w naszym kraju.

W tym trudnym okresie, zachęcamy do stosowania się do wszystkich zaleceń GIS oraz WHO w związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną.
Pamiętajmy o częstym myciu rąk, unikaniu miejsc zatłoczonych oraz ograniczeniu częstotliwości wychodzenia z domu i do zobaczenia na szlaku Wielkich Jezior Mazurskich, jak tylko zrobi się cieplej!

Załoga Róży Wiatrów

  1. Co w sytuacji, kiedy zarezerwuję wyjazd dla mojego dziecka, a rząd podejmie decyzję o wydłużeniu roku szkolnego / skróceniu wakacji?

    Wszyscy nasi klienci, których terminy wyjazdów będą kolidowały z ewentualnym zmienionym planem roku szkolnego otrzymają możliwość bezpłatnej zmiany terminu wyjazdu na inny, w miarę dostępnych miejsc. W przypadku braku możliwości wyboru innego terminu w ww. sytuacji, zapewnimy możliwość bezkosztowej rezygnacji z udziału w imprezie.

  2. Co jeżeli moje dziecko zachoruje przed wyjazdem?

    Do każdej oferty dostępnej w naszym serwisie istnieje możliwość wykupienia ubezpieczenia od kosztów rezygnacji. Koszt takiego ubezpieczenia to, w zależności od konkretnej imprezy, ok. 50-100 zł. Ubezpieczenie to obejmuje swoją ochroną między innymi sytuacje, kiedy z powodu choroby, ubezpieczony uczestnik nie może wziąć udziału w imprezie. Ubezpieczenie zapewnia pełen zwrot kosztów poniesionych w związku z rezerwacją.

  3. A co w przypadku wprowadzenia przez rząd zakazu organizacji wypoczynku dla dzieci i młodzieży, stanu wyjątkowego, albo ograniczenia możliwości poruszania się po naszym kraju?

    Jeżeli jakakolwiek organizowana przez nas impreza nie odbędzie się ze względu na stosowne decyzje władz, bądź inne czynniki, niezależne od naszych klientów, zwrócimy wszystkie środki wpłacone tytułem rezerwacji miejsca na imprezie. Jeżeli przedmiotowe ograniczenie okaże się czasowe, dołożymy wszelkich starań, żeby takim klientom umożliwić opcję zmiany terminu wyjazdu.

  4. Wolałbym wstrzymać się z dokonaniem rezerwacji do czasu uspokojenia sytuacji w naszym kraju. Czy mogę wstępnie zarezerwować miejsce, bez zawierania umowy? Czy będziecie mieć miejsca na imprezie X, jeżeli zgłoszę się do Was za miesiąc?

    W bieżącej sytuacji, ostrożność jest jak najbardziej wskazana. Niestety nie jesteśmy w stanie określić przyszłej dostępności miejsc na organizowanych przez nas imprezach. Na chwilę obecną część turnusów jest już zamknięta, ze względu na wyprzedanie wszystkich dostępnych miejsc. Jedyną możliwością dokonania pełnej rezerwacji jest wypełnienie formularza rezerwacyjnego i wpłata zaliczki w terminie 3 dni roboczych. Podkreślamy natomiast, że w przypadku niekorzystnego rozwoju sytuacji, wspomnianego w pkt. 1-3 niniejszego faq, zaliczka zostanie zwrócona. Niezależnie od powyższej deklaracji, zgodnie z wymogami naszego prawa, nasze Biuro posiada Gwarancję Ubezpieczeniową, z którą można zapoznać się tutaj:

  5. Czy pracujecie normalnie?

    Informujemy iż nasze biuro działa normalnie, ale ze względu na zmianę trybu organizacji pracy naszych pracowników (home office) czas obsługi rezerwacji, odpowiedzi na maile oraz załatwiania innych spraw, może ulec nieznacznemu wydłużeniu. Liczymy na wyrozumiałość.