Intel Extreme Masters

Czas trwania: 2 dni.
Cena: 309 zł za osobę.
Liczba uczestników: 45 + 3 opiekunów gratis.

W celu zamówienia wycieczki zapraszamy do kontaktu:

Zadzwoń lub napisz, a odpowiemy na Twoje pytania!

Dzień 1: Wyjazd. Przejazd do Katowic. Udział w charakterze widza w Intel Extreme Masters – turnieju dla e-sportowców odbywającym się w katowickim Spodku. Zakwaterowanie. Obiadokolacja.
Dzień 2: Śniadanie. Wykwaterowanie i przejazd do Spodka. Wejście na finały ogólnoświatowego turnieju Intel Extreme Masters, w których biorą udział najlepsi gracze e-sportowi na świecie. Możliwość udziału w meetupach i otwartych signing sesjach Powrót.


Po raz pierwszy Intel Extreme Masters miało miejsce w 2006, a finał odbył się na targach CeBIT w Hanowerze. Turniej ten był początkowo ligą europejską, a dopiero w drugim sezonie 2007-2008 otrzymał rangę ligi ogólnoświatowej. Początkowo gracze rywalizowali w Counter Strike 1.6 i Warcrafta III. Gry z gatunku FPS oraz strategiczne stały się fundamentem rozwoju e-sportu ze względu na spektakularny charakter rozgrywek. Wzrost popularności innych gier (w tym wypadku MOBA) spowodował dodanie w V sezonie do rozgrywek produkcji League of Legends. W 2010 natomiast organizatorzy postanowili dołączyć grę StarCraft II, zastępując nią WarCraft’a. W kolejnym sezonie, z puli gier turniejowych został wykluczony Counter Strike 1.6. Ósmy sezon wydarzenia okazał się przełomowy – po raz pierwszy finał turnieju odbył się w Katowicach, które zastąpiły Hannover. W tym samym roku jako turniej dodatkowy pojawiły się rozgrywki popularnej gry FPS – Counter Strike: Global Offensive. Gra ta zastąpiła CS’a 1.6, który rok wcześniej został z puli gier usunięty. Od VIII sezonu do puli gier dodatkowych została dodana także karcianka Heartstone. W ostatnim sezonie odbyły się także turnieje gier Heroes of the Storm i Tom Clancy’s Rainbow Six Siege. Źródło: Wikipedia

E-sport. Sport elektroniczny to forma rywalizacji, w której przedmiotem działań zawodników są gry komputerowe. Rywalizacja między zawodnikami (graczami) odbywa się zarówno w formie rekreacyjnej, jak i na turniejach gier komputerowych (tzw. „pro gaming”). Historia e-sportu wiąże się ze wzrastającą popularnością rozgrywek sieciowych w grach takich jak StarCraft, Counter-Strike, Quake, Warcraft II: Tides of Darkness czy League of Legends. Popularność Quake’a przyczyniła się do powstania w 1997 roku w Stanach Zjednoczonych ligi zawodowych graczy Cyberathlete Professional League. Gracze e-sportowi uczestniczą w turniejach takich jak World Cyber Games (WCG) i Electronic Sports World Cup (ESWC). Mecze rozgrywane są na żywo, a publiczność może oglądać graczy siedzących przed komputerami, zaś ich posunięcia śledzić na wielkich telebimach. Rozgrywki w internecie są wykorzystywane częściej przy eliminacjach. Formuła sportu elektronicznego przyciąga coraz większe rzesze graczy w wieku od kilku do kilkudziesięciu lat, głównie dzięki niwelowaniu barier fizycznych, spotykanych w sporcie tradycyjnym, przy jednoczesnym zachowaniu poczucia rywalizacji sportowej. Źródło: Wikipedia


Cena zawiera: Transport autokarem z Łodzi, 1x nocleg (pokoje 2-6 osobowe), wyżywienie (1x obiadokolacja, 1x śniadanie), 2x bilet wstępu na IEM, opiekę pilota, ubezpieczenie NNW (10 tys. złotych).